VMWare pro LINUX

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Leden 20 11:13:55 CET 2000

> Viz archiv, nebo se pokus pouzit treba altavistu. Jinak zdarma asi tezko
> myslim 399 nebo 299 U$

Co treba jako alternativu projekt emulatoru wine? Pouziva jej nekdo, a s
jakym uspechem? Na rozdil od casto probiraneho dosemu v teto konferenci, se
o wine moc nemluvi. Cetl jsem o nem v knize " Pouzivame Linux", ze by mel
zvladat nektere 32-bit aplikace pro win bez pouziti tohoto OS a ze jejich
pocet stale roste. SuSE napr. wine zaradila mezi baliky sve distribuce.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz