pulse volba

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Leden 20 11:32:32 CET 2000

Jan Satko wrote:

> S tymto mozem plne suhlasit a navyse dodam, ze nasa budova je obklopena
> samymi holubmi :-) Na balkonoch su hniezda a vajicka...
> Nuz co univerzity pritahuju vselijakych zaujemcov :-)
co sa cudujes "Hnojarina" iked ja som tam ziadnich nevidel :( ale staci dobra
antena z dobrim ziskom ;) ale k tim pojitkam su take antenky ze aj volne
pohodeny drat je oproti tomu vysokoziskovy

--
Karbonizujte koksohydráty, aktivujte granuláty a ohřejte mi párek.

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-