OT: ukladani multimedialnich streamu RealVideo a pod.

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Čtvrtek Leden 20 14:41:14 CET 2000

> Dobry den,
>
> chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevite jak ulozit na disk to, co
> prehravac audia nebo videa jen ukaze a pak zahodi. Chtel bych si na disk
> ulozit RealVideo stream, ktery ma "zakazane" ukladani prehravacem.
> Platforma (Linux, Win) je mi fuk, hlavne ze to nejak pujde.
>
> Diky moc

trochu rozmyslam a pridem na to ze wget to dokaze pokial ide o http
protokol
pokial ide o iny ako bezny protokol tak treba mat realplayer plus
pokial ide o iny ako bezny protokol a je zakazane saveovanie tak na to
existuju pre win nejake hakerske utilitky ktore sa daju najst na
astalavista.box.sk (aspon sa dali svojho casu ;)

dz