vnc s consolou..alebo nieco na ten sposob

HORNICEK, Tomas bhornicek na globtel.sk
Čtvrtek Leden 20 15:12:16 CET 2000

Prijemny a pekny den prajem

Mam taky problem, v robote nemam povoleny pristup na internet, teda okrem
portu 80 a potreboval by som sa dostat na
moju masinu doma kde bezi linux. Kedze je to 386etka tak mam len konzolu bez
iXacov. Napadlo ma pouzit vnc, ale k
tomu potrebujem iXy a tie pochybujem ze rozbeham na takej masine tak aby sa
s nimi dalo aj rozumne pracovat.
Potreboval by som teda sice nieco na sposob vnc aby to slo cez web, ale
nepotrebovalo ixace.
Myslim si ze redir nepomoze pretoze na internet sa dostanem len cez proxy...
na priamo nemam sancu

Napada niekoho, ako by sa to dalo riesit? (teda okrem napadov upgradnut
pocitac, alebo vymenit pracu)

						Diky

								Dumber
Ludia su ako supy zlietajuce sa nad mrtvolami....

dumber na dumber.sk
www.dumber.sk