znackove vs. neznackove servery a Linux

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Leden 20 15:35:27 CET 2000

On Thu, 20 Jan 2000, Jaroslav Brandis wrote:

> Zdravim ...
>
> Otazka 1.
>
> Ma tu niekto skusenosti so znackovimi (Compaq,Dell,HP) a neznackovymi
> dualprocesorovimi strojmi beziacimi pod Linuxom ? Ake su tu zhruba
> vykonnostne rozdiely ? resp. kde by som nasiel na tuto temu nejake
> objektivne informacie ?

Pokud do toho date stejny/podobny streva, pak rozdil ve spolehlivosti
a vykonu nebude. Znackove servery maji obvykle lepsi case nez jen obycejny
bigtower - vic vetraku, moznost redundatniho zdroje - ale taky to tyhle
ficury patricne prodrazi. Jeste mivaji program supportpacku - ze prijedou
v pripade poruchy a do X hodin ji odstrani, ale to vse za patricny peniz.