VYRESENO: Netscape a jeho pady na debian 2.2 potato

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Čtvrtek Leden 20 15:54:35 CET 2000

On Thu, 20 Jan 2000, Martin Lipinsky wrote:

> Nainstaloval jsem pred paru dny zmrazeny debian 2.2. Vse probehlo bez
> potizi. Dnes mi vsak zacal padat Netscape (4.7 english) pri jakemkoli
> pristupu na strankyu pod jmenem a heslem. Zobrazi se dialog se jmenem a
> heslem, ja ho vyplnim, odklepnu ok a netscape leti.
> S timto problemem se setkal i kolega ktery potato pouzival jeste
> nezmrazene a downgradnul proto na slink.

Pro p. Cecha:

Bylo to instalovane pomoci baliku netscape4 + original binarek tar.gz od
netscapu v tempu.

Po odinstalovani a nainstaklovani primo baliku deb s netscapem vse zacalo
fungovat.

Meneni LC_ALL ani jinych bashovskych promennych predtim nepomohlo ale i
tak mnohokrat dekuji za vsechny tipy.

S pozdravem a dikem

Martin Lipinsky'
email: ml na czech.net