rsh prikaz

Adam Rogalewicz xrogalew na fi.muni.cz
Čtvrtek Leden 20 17:12:32 CET 2000

On 19 Jan 2000, [iso-8859-2] Roman Mošnička wrote:

> Chyba je vtom, ze ta winnt stanice se spravne neautorizuje - chybova hlaska
> po odeslani prikazu je pristup odmitnut,
> spojeni preruseno. Podle man rshd je potreba mit zadany nazev hosta v
> souboru hosts.equiv a doplneny zaznam
zaznam v hosts.equiv znamena, ze vsichni uzivatele na tomto stroji jsou
tytez jako uzivatel lokalni => mohou se hlasit bez hesla.

otazka je, co ten klient posila jako "svoje" username

> v souboru hosts - to ale asi nestaci :-((

a spojeni na strane klienta musi byt otvirano z portu <1024 ( na unixu
jsou to porty, ktere muze pouzit pouze root ).

> Muzete mi nekdo strucne poradit, co vsechno je treba mit nastavene pro
> spravnou autorizaci ?

Nevim, protoze rsh klienta pro wokenka jsem jeste nemel v ruce.

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Počítač a klimatizace jsou podobná zařízení ...
... když se otevřou okna tak oboje přestane fungovat.