znackove vs. neznackove servery a Linux

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Leden 20 18:09:26 CET 2000

Dobry den,

Leos Bitto wrote:

> Petr Simek (petrsi na jcu.cz) wrote:
> :
> : Pokud do toho date stejny/podobny streva, pak rozdil ve spolehlivosti
> : a vykonu nebude.
>
> Problem je ze ty "streva" co se davaji do znackovych serveru samostatne
> nesezenete.

Kdysi jsem videl firmu, ktera prodavala mainboardy fy Intel.
Nevim, zda slo ziskat i serverove, nicmene...

> : Znackove servery maji obvykle lepsi case nez jen obycejny
> : bigtower - vic vetraku, moznost redundatniho zdroje - ale taky to tyhle
> : ficury patricne prodrazi. Jeste mivaji program supportpacku - ze prijedou
> : v pripade poruchy a do X hodin ji odstrani, ale to vse za patricny peniz.
>
> Pravda. Ale jsou mista kde se proste hledi na funkcnost a ze je za to nutne
> zaplatit se bere jako samozrejmost. Proto se znackove servery porad jeste
> vyrabi a vyrabet budou.

Co se serverove krabice tyce: mame tu server ve spec. krabici,
jsou tam dva redundantni hot-swap zdroje a sposta ventilatoru
(pro disky i mainboard). Dodavatel Abacus, made by USA. Provedeni
ATX i snad je mozno sehnat AT, to si nejsem tak jist. Je celkem
dobra... Kdyz se do ni da nejaka spolehliva zakl. deska, treba
ASUS, DTK, nebo Microstar, tak se IMHO vyrovna i komercnim
serverum. A treba by se dal sehnat i ten Intel...

> Leos Bitto

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72