Pripojeni site komutovane

tcomp na tcomp.cz tcomp na tcomp.cz
Čtvrtek Leden 20 19:21:52 CET 2000

Zdravim vsechny priznivce Linuxu,

jsem v koncich s nasledujicim a nevim jak dal.

Snazim se rozchodit diald. Vse funguje tak jak ma (az na male nedostatky),
kdyz se snazim navazat komunikaci z Linuxu - budeme mu rikat server
(192.168.1.1). Kdyz se vsak snazim navazat komunikaci z PC na siti (PC s
Win98 napr. 192.168.1.100), nedari se.

Jak mam nakonfigurovat diald , aby dochazelo k routovani paketu ze site do
sl0 (resp. ppp0, kdyz je prave navazan pppd). Co mi chybi v routovaci
tabulce? Jako sluzbu je potreba dale nastavit? Na stanicich mam nastaven
server (192.168.1.1) jako gateway pro defaultni zaznamy mimo site
192.168.1.0.

Kdyz si to tak ctu, co jsem napsat, je to trochu chaoticke, mohu vsak
poskytnout libovolne blizsi podrobnosti, vypisy atd.

Doufam, ze nekdo pomuze. Predem dekuji a podotykam, ze se pokladam za Linux
zacatecnika pronikajiciho do taju.

S pozdravem

Milan Tousek, Ing.

         TComp, spol. s r.o.
         HW & SW, Internet a WWW sluzby, Ekonomicke IS
Address: Cs. legii 1872, Rakovnik, 269 01
         Czech Republic
Phone:   +420 313 515117
Fax:     +420 313 515689
e-mail:  tcomp na tcomp.cz