MSDOS filesystem v souboru

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Čtvrtek Leden 20 19:09:35 CET 2000

Adam Rogalewicz <xrogalew na fi.muni.cz> writes:

> v tom pripade bych pouzil drive zminovany losetup a pak bych pustil
> fdisk na /dev/loopX, nebot toto zarizeni ioctl() umi.

Asi ne tak docela, protoze dostanu chybu:

	Calling ioctl() to re-read partition table.
	Syncing disks.
	Re-read table failed with error 22: Invalid argument.
	Reboot your system to ensure the partition table is updated.

Nicmene je jinde, a to v tom, ze mkfs.msdos vyzaduje zrejme po
zarizeni ktere chcete formatovat geometrii disku a zarizeni /dev/loop
pripojene na soubor ji nema, i kdyz na ten soubor predtim spustim
fdisk.

Zajimave je, ze v nektere z predchozich odpovedi nekdo psal, ze mu
mkfs.msdos na soubor funguje a pritom ma stejnou verzi mkfs.msdos jako
ja. Tak nevim.

H.

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://bigwww.epfl.ch/kybic        tel. work +41 (21) 693 5142
For PGP key see my WWW page.