Netscape a WindowMaker

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pátek Leden 21 00:14:36 CET 2000

Jiri Moninec pise:
> mam takovy problem pouzivam Netscape 4.6 a jako window manazer WindowMaker,
> pokud otevru vice oken Netscapu pomoci alt+n a pote nektere z oken zavru
> klepnutim na krizek v rohu tak obcas se zavre jenom toto okno a nekdy se
> zavrou vsechny - ukonci se cely Netscape. Nemate nekdo paru cim by to mohlo
> byt? To jestli se zavre jedno okno nebo vsechny se deje naprosto nahodile a
> nevypocitatelne, bez zavislosti na mnozstvi otevrenych oken

Tomuhle jevu se rika nestabilita :-)). Netscape proste cas od casu rad spadne
a nejcasteji se mu to stava, kdyz zavrete jedno z jeho oken.

System v tom nehledejte, jedine, na co jsem prisel, je, ze tendence hroutit
se roste, kdyz zavirate "puvodni" (prvni otevrene) okno. Ale to muze byt muj
subjektivni dojem.

--
                                   David Kužela