pulse volba

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Pátek Leden 21 08:18:34 CET 2000

> to poznam od kamosa sa mozem pripojit maximalne 2400 :( a to len preto ze
sa na
> casti spoja pouzil hlinik (ustrednu tam maju novucicku digitalnu)

Noo.... tomu silne neverim. Ono hlinik ma problem hlavne v zvertavani
a nutnosti dotahovat obcas spoje. Ale zeby to bolo az take drasticke tomu
silne neverim. Treba zajst na telekomunilkacie, spravit tam bengal a verim
tomu,
ze zrazu sa zisti, ze problemom je "mala zazracna krabicka" PCM s drasticky
znizenou sirkou pasma...

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
Tel./fax: ++421/849/55 26 153, 56 21 454