IMAP was: znackove vs. neznackove servery a Linux

Pátek Leden 21 10:32:03 CET 2000

On Fri, 21 Jan 2000, Peter Ronai wrote:

> no ja pouzivam tento imap server a mbx format mailboxov ale je to hodne
> pomale lebo moji uzivatelia maju okolo tych 150MB len v INBOXE a to
> nevravim o ostatnych foldroch ....

Dnesni rada BOFH:

Patchnete imap server tak, aby tam byl na vhodnem miste sleep
proporcionalni velikosti folderu a tvarte se, ze o tom nic nevite, ale az
si budou stezovat, ze je to pomale, tak jim ukazte, ze na malem folderu to
pomale neni a poradte jim, at si zkusi uklidit. Pak cekejte, az se
uzivatele adaptuji na novou situaci. :)