LILO a boot woken z hdc

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pátek Leden 21 09:41:00 CET 2000

Ahoj,
mam tento problem: znamy chce bootovat w95 z hdc1. Na hda1 je asi
13G partisna s W98, v MBR je LILO, Linux je na hdc3.

Znam parametry LILO map-drive, to, dříve jsem to sam pouzival,
ale zde se deji podivne veci. Predesilam, ze jsem nemohl
uspokojive zjistit, jestli ma hdc BIOS kod 0x81 nebo 0x82,
kdyz hdb chybi.

V lilo.conf ma mj:
other=/dev/hdc1
  label=win95
  table=/dev/hdc
  map-drive=0x80
  to=0x82
  map-drive=0x82
  to=0x80

V tomto pripade to ukaze Starting MS-Win, chvilku hrabe na fd
a pak chce vlozit jmeno interpretru, zadny disk neni videt.
Pokud zamenim 0x82 za 0x81, rekne jen ze disk neni bootovaci.
Pokud ale namapuju 0x82 na 0x80 a 0x80 na 0x81[!], wokna95
z hdc nabootuji, ale jsou videt dva disky C a D, ktere
jsou dokonale ozrcadlene :), takovy RAID, cili hdc1 se 'zdvoji'.
I fdisk.exe tvrdi, ze tam jsou identicke disky. hda1 pak samozrejme
neni videt :(

Muzete mi prosim rict, co delam spatne? V dokumentaci k LILO
jsem toho moc nenasel :( [/usr/doc/lilo*/]

--

                                    Jan Klügl