Cisco 2600: problemy s BootP a SMB

Milan Plsek linux na brno.cz
Pátek Leden 21 11:26:11 CET 2000

> u konfigurace interface
>
> ip helper address IP adresa serveru

dekuju za radu. Ale asi porad delam neco spatne. Interface eth0/0, pres
ktery je pripojena "paterni" sit, jsem nenastavoval. eth 0/1 pripojuje
pocitac, ktery predstavuje dalsi sit, ten jsem nastavil dle Vaseho navodu.
Pak jsem nastavil logovani prochazejicich udp bootps a pro jistotu i
bootpc paketu.
Access-listy jsem nahodil nejdriv na eth 0/1 - tam je vsechno v pohode:
matches me prybyvaji tak jak to ma byt. Kdyz to ale nahodim na fasteth0/0
nedeje se vubec nic.

/* takto jsem nastavil eth 0/1 */
(config-if)# ip helper-address 192.168.100.250

eth0/0 jsem potom pro sichr nastavil stejne, ale bez vysledku.

Nenapada Vas co jeste zbyva nastavit ?