ISDN pod Linuxem

Michal Safranek xsafran3 na aisa.fi.muni.cz
Pátek Leden 21 11:16:15 CET 2000

DD,

>chtel bych se zeptat, jake mate zkusenosti s provozem Euro ISDN pod Linuxem. Zajimaly by me zkusenosti, problemy.
>Take bych potreboval vedet, jaky je nevhodnejsi modem podporovany Linuxem. Zatim mame ve vyberu modemy
>EICON DIVA a AVM Fritz!. Dekuji za kazdou odpoved.

Ja jsem nedavno Divu instaloval a je to bez nejmensich problemu ...
zkusenosti zatim moc nemam (btw, nevite nekdo, jak se bundluji 2 kanaly
dohromady?), ale podle /usr/src/linux/Documentation se to da rozbehnout na
prvni pokus.

S pozdravem,
                M.S.
--
Name : Michal Safranek <wayne(at)mail.muni.cz>
Descr: jhrnet.cz admin, fi.muni.cz student, linuxfan, human being