SB128 a MIDI

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Pátek Leden 21 11:27:28 CET 2000

Petr Skoda píše ve zprávě .

>Prosim vas,
>
>rozchodil nekdo SB128 (oznaceni SBPCI97, ci modul 1371 ) pod RH6.1, aby se
>choval korektne?

Rozchodil jsem to jenom tak jako Vy. Převodníky jedou o MIDI si mohu necht
jenom zdát.

>Tak jsem chtel midi emulovat - modul softoss2

To jsem chtěl také.

>Jak se ma presne instalovat softOSS  ? - v docu o tom neni moc zminky
>
>Jak ho pak spojit s moduloy pro konkretni zvukovku ?

To by mě také moc zajímalo. Dokumentace je opravdu nulová.

>A jeste otazka, kdybych kartu nahradil SB Live typem, vim ze je podpora
>pod opensource creative - ale umi to i MIDI (to slavne fyzikalne
>modelovane na synthesizer ? - tj ne do midi portu ?

Také bych raději Live, ale přeci se nevzdáme bez boje. To musí jít uchodit.

Jinak se připojuji k názoru, že s touto kartou se výrobce zachoval jako
podvodník. Možná je to jen moje neinformovanost, ale když jsem ji kupoval,
tak jsem opravdu netušil, že je tak "vykuchaná". Ještě jsem si myslel, já
b..., bůhví co nemám, když to má výstup na 4 repráky. Tu kartu jsem si
vybral podle recenze v CHIPu. Musím si tu recenzi znova přečíst, zda-li je
tam zmínka o tom softwarovém midi. Pokud se nepletu, tak se říkalo, že karta
má 64-hlasou polyfonii hw a 128-hlasou sw, což je zřejmě blbost.

                                                           Jiří Mlíka

--
Jiri Mlika E-mail:   jmlika na volny.cz,   jmlika na students.zcu.cz
student Západočeské Univerzity  v Plzni (obor strojní inženýrství)