Inetd problem?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Leden 21 14:29:03 CET 2000

>  Ked som mal nastavene nieco podobne, tak sa mi stavalo, ze mi ostavali
> visiet pootvarane connections aj 40-50... Nemyslim, ze je to bezne, ked
> to ostane visiet aj niekolko dni, nez pokillujem vsetky tie procesy.
> Neviete cim to moze byt? (Bolo to na SCO, nie linux).

mne sa u rh6.1 stalo ze mi to blblo tak som dal nizsiu verziu identd a bol
pokoj.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }