tripwire a posilani logu

Marek Antozi pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
Pátek Leden 21 15:55:26 CET 2000

On Fri, 21 Jan 2000, Roman Mošnička wrote:

> Ahoj,
> nainstaloval a nakonfiguroval jsem si na linux. serveru utiliktu tripwire -
> moc sikovna vec :-))
> ted bych ale potreboval napsat nejaky skriptik, ktery by mi posilat log
> soubory.
> Muze mi nekdo poradit jak, pripadne nejaky skriptik poskytnout ??:-)))

ked ste si uz nainstalovali TripWire, precitali ste si k nemu aj manual ?
predchadzaujca verzia aj terajsia verzia maju uz zabudovane taketo
mechanizmy ... Obe to sice robia trosku inac, popisem tu najnovsiu verziu:
napr. zaciatok sekcia Tripwire Binaries v subore twpol.txt bude vyzerat:
(emailto = root na localhost, rulename = "Tripwire Binaries",
severity = $(SIG_HI))

a posielanie logov mailom potom zabezpecite:
tripwire -m c -M

to ako vygenerovat policy file a potom updejtnut policies iste viete ...

						marek
LiNUX - Live free or die
                                                              Contact:
                                                       antozim na tuke.sk