netscape

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 21 16:32:58 CET 2000

Ahoj

>pro brouzdani na internetu jsem zacal pouzivat netscape, mam verzi 4.7,
>tusim ze je posledni.
>Nikde neni problem, vsechno funguje, jenom se mi zda, je jak brouzdani po
>inetu, tak posta funguje v
>netscape pomaleji, nez v internet exploreru :-((
>Je netscape opravdu pomalejsi nez IE, nebo se mi to jen zda ??????

Doporucuji upgradovat na netscape verze 2 nebo 3. Rozdil v HTML
rednerovani skoro neni (az na javascript, style sheety a podobne
vymozenosti) a je to rychlejsi. Cim novejsi verze, tim je pomalejsi a
bugovitejsi. (Mozilla je nepouzitelna i na Pentiu 200).

Mikulas