Ladeni multithreadove aplikace

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Leden 21 21:07:58 CET 2000

>No, pokud je zapis atomicky, tak muzete cist bez zamykani. Jinak
>musite zajistit, ze se necte a napise najednou - pak prectete
>nejakou divnou mezismes. To snad da rozum :-)

Pokud se promenna cte bez zamku, tak se musi dat volatile, jinak
hrozi, ze to kompilator nejak preoptimalizuje. Taky je treba brat
zretel na to, ze na SMP jeden procesor vidi zapisy druheho zpozdene;
cteni a zapisy jednoho procesoru muzou byt navic ruzne prehazovany.

Mikulas