OT: Nebezpecna sit

Jiří Mlíka (Jiri Mlika) jmlika na volny.cz
Sobota Leden 22 01:10:07 CET 2000

     Zdravím všechny

     Právě jsem dokoukal film "Nebezpečná síť" (Hackers) na TV Nova.

Doufám, že se někteří z vás také dívali, pokut to hned nevypnuli.

Naprosto nechápu co tam ti lidé dělali, jaká podivná GUI používali

a jaké divné řeči vedli. Pokud jste tomu někdo porozuměl, dejte mi vědět.

     Narozdíl od této hrůzy, mě kdysi v Brutální Nikitě (seriálu) alespoň

potěšil Birkoff (podle vzoru Smirnoff :-) ), že zná příkazy "ps" a "kill",

které dokonce celkem logicky použil :-)

                               Jirka

--

Jiri Mlika E-mail:   jmlika na volny.cz,   jmlika na students.zcu.cz
student Západočeské Univerzity  v Plzni (obor strojní inženýrství)