Re: Vhodná karta pro příjem TV

Frantisek Bocek xbocekf na cslab.felk.cvut.cz
Pátek Leden 21 20:05:30 CET 2000

Jan Klugl <jan.klugl na pikebo.cz> píše v diskusním
příspěvku:3886E4E3.CDD41493 na pikebo.cz...

> Jeste je treba rozlisovat AIW, AIW Pro a AIW 128, ta posledni tusim
> [zatim?] s GATOSem nejede.
> Ja mam ATI tuner + ATI videokartu [tento tuner jde jen s ATI kartami]
> a s GATOSem to tez pouzivam. Nesouhlasil bych s tou antenou, v praci
> jsem chytal na 'kus dratu' a dalo se na to koukat :)
Mam rovnez ATI TV tuner + kartu ATI XPERT na PLAY.
Tuner je velmi malo citlivy. Signal, ktery na bezne televizi je bezchybny,
byl  na ATI-TV nesledovatelny. Po zarazeni zesilovace byl obraz v poradku.
Mozna, ze to je vlastnost jen nekterych kusu...

> Jinak co se ATI tv tyce: kvalita IMHO super, nehraje stereo a v Linuxu
> neni pouzitelne nahravani videa na disk [zatim?].
Dalsi problemy, na ktere jsem narazil s Gatosem, jsou:
1/ Nefunguje vubec S-VIDEO vstup (dle dokumentace ma fungovat castecne,
nevim, co tim autori mysli...)
2/ Nefunguje mi novejsi verze Gatose (tusim 0.4?).

Frantisek Bocek