Netsaint

Lira zdena na sopik.cz
Sobota Leden 22 13:09:49 CET 2000

Zdravim,
chci se zeptat zda nekdo nemate zkusenosti s programem Netsaint.

Nakonfiguroval jsem si sluzby, ktere chci hlidat a spustil jsem Netsaint.
Zacal jsem simulovat vypadek jedne sluzby (SMTP) a cekal jak zareaguje
Netsaint. Po chvili Netsaint napsalo o sluzbe SMTP - HOST DOWN. Ale po dalsi
chvili mi napsal uplne vsechny sluzby HOST DOWN. A na konec Host server is
down! Ted nevim, jestli delam ja nekde chybu, ale pokud vsechny hlidane
sluzby bezi tak je vse v poradku. Myslim si, ze by to melo pokud je chyba
napsat pouze tu danou sluzbu a ne "schodit vsechny"-

Diky Radek Libovicky
www.sopik.cz - Spokojeny nakup