hda: dma_intr: error

Ladislav Michl Ladislav.Michl na seznam.cz
Sobota Leden 22 12:13:43 CET 2000

On Sat, 22 Jan 2000, Jiří Mlíka wrote:

>   Pokud se nepletu "hdparm" ma parametr, ktery zabezpeci, aby si disk
> pamatoval nastaveni i po restartu, ma se pouzit? Nebo to "-X66" zadavate
> pri kazdem startu?

Partne se pletete. Myslel jste asi toto (z hdparm(8)):

       -k     Get/set  the  keep_settings_over_reset flag for the
              drive.                      .
                                          .
                                          .
       -K     Set   the  drive's  keep_features_over_reset  flag.

atd. To se vsak tyka neceho trochu jineho. Vase odladene nastaveni musite
pridat do startovacich skriptu. Doporucuju precist stare skolicky Honzy
Hubicky a pochopitelne manpage.

PS: zkuste zvednout takt procesoru, me bez problemu chodi na 5-tistech...