ISDN pod Linuxem & TELES

Petr Vavra petr na vavra.cz
Neděle Leden 23 00:35:44 CET 2000

Jan Hamza wrote:

> Preji pekny den,
>     lze provozovat pod Linuxem ISDN kartu od TELESu (ISA verze)? Vyrobce se
> o tom nijak nezminuje, nicmene neexistuje nahodou naky ovladac? Pripadne
> funguje to nekomu?

Lze ji provozovat, je potreba ale zkontrolovat jaky cip se na karte
nachazi... Jsou osazovany dva Siemens a Cologne. S cipem Cologne byly
problemy. Vyrobce produkuje vice druhu karet. Obecne by mely fungovat
ovladace HiSax (pozor je potreba vybrat spravnou verzi ovladace).
Kartu je potreba ozivit pod ISAPNP

viz
HiSax:  ftp://ftp.franken.de/pub/isdn4linux/HiSax/
ISAPNP: ftp://ftp.franken.de/pub/isdn4linux/HiSax/pnp

Snad ty linky jeste funguji, zabyval jsem se tim asi pred rokem.

Petr Vavra
e-mail: mailto:petr na vavra.cz