Ladeni multithreadove aplikace

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Leden 23 15:46:36 CET 2000

On 22/01/2000, Pavel Kankovsky wrote:

> Ovsem treba pak bude nakonec efektivnejsi to zase udelat uplne bez tech
> threadu. fork() rulez. :)

Ja bych to klidne napsal s forkovanim, protoze s tim mam rozhodne vetsi
zkusenosti, ale problem je, ze potrebuju sdilet konexi na MySQL a to je
v threadech podstatne jednodussi.
A dalsi vec, kterou jsem nebyl schopen vyresit je, jak si predat mezi
procesy otevreny socket, coz povazuji za nejefektivnejsi zpusob (nezda
se mi optimalni data ze socketu i cist a predavat je zkrz rouru
pracovnimu procesu).

S pozdravem