Caldera Open Linux - problem s komlipaci jadra

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Neděle Leden 23 16:21:42 CET 2000

Ahoj lidi!

Pouzivam Caldera Open Linux 2.3, ktery je defaultne dodavan s predkompilovanym jadrem 2.2.10. Pro plnou funkcnost HW ve svem HP Omnibook 2100 bych potreboval jadro prekompilovat (nebo vlastne taky upgradovat na 2.2.13//14). Problem je, ze OL bootuje v nejaky grafice, neco co, takze po kompilaci jadra, modulu, uprave lilo.conf, rebootu masiny, ... mi neabehne lilo v grafice (jestli to nekdo videl, vi, o cem mluvim, jestli ne, tak to tezko popisu) a kdyz vyberu to novy jadrok nabootovani, tak mi zcerna obrazovka a nabiha system, dokud se neobjevi login-screen. Takze vubec nevidim, co se deje behem zavadeni OS!!! Muzete nekdo poradit, co delam spatne!? RedHat, kterej sem taky zkousel, bezi v pohode, takze si myslim, ze je to kvuli tomu grafickymu boot-manazeru! :(

Diky za radu!

Vasek

-------
Vaclav Zelenka,