ATI Rage 128 & XFree 3.3.6

Ivan Bibr bibri na alpha.inf.upol.cz
Neděle Leden 23 21:15:10 CET 2000

Zdravim,
 mam problemy s Xy pro ATI 128, potreboval bych poradit.

 O vikendu jsem chtel jsem povysit svoje Xka.  Predtim jsem pouzival
XFCom_Rage128 od SuSE, bohuzel ten neni uplne idealni, neumi treba
rozliseni 320x200 pro video, neumi apm atd...

 Stahl jsem tedy XFree 3.3.6, kde pisi "Full support (including hardware
accelerated 2D drawing) ... ". Jenze jaksi accelerated drawing neni uplne
to prave - spatne to renderuje fonty, hruza. Pouzil jsem tedy option
"xaa_no_color_exp" - podle manu to muze spravit problemy s renderovanim
textu. Nespravilo a jedine co pomuze je option "noaccel" a s tim se zase
neda moc pracovat, na Celeru 400 s 96MB je prekreslovani udesne pomale.

 Vzhledem k tomu, ze se na xfree.org nezminuji o zadnych problemech
usoudil jsem, ze chyba je asi u me. Vim ze konferenci probehlo nedavno par
debat o ATI 128 ale podobny problem jsem zde (ani jinde) nezachytil.

 Pouzivam Redhat 6.1, rpm s XFree jsem stahoval od RedHatu.  Problem se
projevil u karet ATI Rage Fury AGP 16MB (AC OfficePro) a ATI All in Wonder
128 AGP 16MB (stavene PC).

 Nevite nekdo co se s tim da delat ?

Mockrat dekuji
	                                Ivan Bibr

 Ivan Bibr
 UP Olomouc, Czech republic             Proud to be a member of UPcase Team
 bibri na risc.upol.cz                     http://upcase.inf.upol.cz/

 Please visit Linux hardware petition :
                                        http://www.libranet.com/petition.html