*.img a instalace

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Pondělí Leden 24 10:31:02 CET 2000

> Ten xxx.img je image cd. Takze ja by som radil napalit to ako ISO image a
> potom to normalne zbootnut z toho CD. Neboj sa to CD sa ti po vypaleni
> este zide.:-)

pokial nemas vypalovacku a nemas ani nainstalovany linux tak existuje
program pre win ktory dokaze otvarat a extrahovat image
vola sa winimage
mrkni na download.com

pokial uz mas nejaky linux tak to treba namountovat cez loop device

blizsie ma kontaktuj na sukr mail (alebo niekoho ineho pokial ti je
sympatickejsi ;)

dz