X11 server pod okna... :-|

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Leden 24 11:46:36 CET 2000

On Mon, Jan 24, 2000 at 10:46:33AM +0100, Kristof Petr wrote:

> Uz nedavaji zadarmo ani binarky.
>
> Ted ho distribuuji jako $hareware -demo 15 dni.

  A nemaji tam nekde jeste tu starsi free verzi ? - ja jo, muzu nekde
  vystavit v pripade zajmu. Pouzivam ji celkem v pohode (je to MIX TNT).

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."