Socks5

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Leden 24 12:37:17 CET 2000

On Mon, 24 Jan 2000, you wrote:

> Tak ja nevim, mozna byste si mel udelat zakladni kurs "hledame
> na Internetu".

Mozna by stalo trochu doplnit FAQ u zdroju mimo konferenci
o nejake "bezne zname" prohledavace.
Ja osobne docela rad pouzivam http://www.metacrawler.com, ale
mozna by neskodila i aktualizace i o par  Linuxovych URL.

> socks5 mi nasel www.penguin.cz i ftpsearch.lycos.com behem
> ctyr sekund. Je to v redhatim contribu. Potrebujete, aby vam
> maminka rekla, kde ze vlastne je redhati contrib?

Kdyz se nekdo slusne zepta, proc mu slusne neodpovedet.
Proc by kazdy musel vedet co je to Redhat contrib? ;-)

> Jine formaty nez rpm jsem nehledal, ale jsem si jist, ze existuji tez.

> Muj cas je urcite drazsi nez vas, nebojte.

Co kdyz je tazatel je nejaky velky manager v nejake velke firme
s nejakym gigantickym platem a nema co delat a tak si hraje
se Sock5 ;-))))))))

--

S pozdravem
   Petr Snajdr