Transparentni proxy - znovu (jak pro blbe)

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Pondělí Leden 24 13:49:48 CET 2000

> Ahoj vsem.
>
> Jsem asi uplne ...., ale nefunguje mi zatim zadne zde uvadene reseni.
> Nakonec jsem si zvolil:
>
> /sbin/ipchains -A forward -p tcp -d 0.0.0.0/0 80 -j REDIRECT 3128
>
> s tim, ze na 3128 bezi squid. kde delam chybu ? proc squid nic nedela ?
> pritom o radek vys tim forwardem ty pakety projdou (logovani).
> squid ani nic do logu nezapise...

to je tak ze squid nie je httpd forwarder ale je to proxy a ten pouzia
trosku upraveny protokol
z toho vyplyva ze pokial chcete donutit uzivatelov pouzivat iba squida
dajte

/sbin/ipchains -A forward -p tcp -d 0.0.0.0/0 80 -j REDIRECT vas.lokalny.apache 80

a cez vhost tam spravte jednu error stranku ktora oznami ze maju smolu a
maju si nastavit v browseri proxy

potom to pojde

dz