hda: dma_intr: error

Patrick Spousta spousta na pvt.net
Pondělí Leden 24 14:38:35 CET 2000

"Jiří Mlíka (Jiri Mlika)" wrote:

>      Není to náhodou IBM-DJNA-371350 ? :-) Už tady o tom byla řeč. Ten
> disk je od výrobce nastaven na UltraDMA-66 a Vaše deska zvládá zřejmě
> pouze UltraDMA-33. Řešení je stáhnout si DOSovskou utilitku z webu IBM a
> přepnout disk na UltraDMA-33.

Najdete ji tady a je nepekne od IBM, ze to UDMA-66 maji od vyroby
zapnute. Sam mam 1 tyden Desktar 371360 (34GXP) a mozna prave proto se
mi o vikendu zblila FATka. Linux jsem na to jeste nestacil dat, ale nez
ho tam naladuju, tak si to hned prepnu.

http://www.storage.ibm.com/techsup/hddtech/welcome.htm

PAT