Pro p.Vecerka: socks5

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pondělí Leden 24 16:08:04 CET 2000

Pane Vecerku,

na vasi adresu nelze posilat e-maily:
[root na backbone root]# dig matej.nemrum.cz any

; <<>> DiG 8.2 <<>> matej.nemrum.cz any
;; res options: init recurs defnam dnsrch
;; got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NXDOMAIN, id: 4
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 0, AUTHORITY: 1, ADDITIONAL: 0
;; QUERY SECTION:
;;      matej.nemrum.cz, type = ANY, class = IN

;; AUTHORITY SECTION:
cz.       2h53m35s IN SOA  cz.eunet.cz. hostmaster.eunet.cz. (
            2000012401  ; serial
            3H  ; refresh
            1H  ; retry
            1w3d  ; expiry
            8H )  ; minimum

Jinymi slovy, neexistujete. Proto to posilam verejne. Opravte si
prosim vaseho mail klienta.

On 24 Jan 00, at 13:53, Vlada Vecerek wrote:

> Sorry ze votravuju v soukromy , ale na pinguinu mi to vyhodilo akorat
> dva odkazy a to na nejaky noviny a soupis pristuipu na server pinguin,

Z hlavni stranky -> rpm2html, a tam zadat hledej.

> neco jako contrib sem nenasel, asi sem tupej nebo aba hledame jinde,
> soukrome lekce hledani by se mi hodili v linucu moc kovanej nejsem,
> zatim se rozchodil akorat sambu sendmail anonftp no a to je asi vse,

Melo by to byt ftp.linux.cz/pub/linux/redhat-contrib, tam dal hledat libc6
a i386 (ne nutne v tomto poradi).

Balicek se rozbali, podle navodu se upravi /etc/socks5.conf, a
spusti se to cele (/etc/rc.d/init.d/socks5 start).

Muj socks5.conf vypada takto:
set SOCKS5_NOIDENT
set SOCKS5_TIMEOUT 5

interface 192.168.0. - eth0
auth 192.168.0. - -
permit - - 192.168.0. - - - -
deny - - - - - - -

Rika to, ze ze interface eth0 je 192.168.0.x, ze ten smi, a ze
ostatni nesmi (iniciovat spojeni). Vic najdete v manpage.

Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz
http://www.antek.cz
PGP key ID: 0x3BA9BC3F