Pridani sitove karty

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Leden 24 15:26:25 CET 2000

> dobry den,
>
> dneska jsem pridal do meho linuxoveho boxu jednu sitovku a chci ji zacit
> pouzivat. sbildoval jsem pro ni modul a vlozil ho do jadra (insmod). pak
> jsem ji nakonfiguroval pomoci ifconfig.
>
> vse je ok.

a) do /etc/conf.modules pridat neco jako (samozrejme se spravnym
nazvem modulu, prip. parametry). Tomto se jadro dozvi, ze kdyz chce
mit eth1 (druha sitovka Ethernet), musi pro to neco udelat -
natahnout prislusny modul.

alias eth1 3c509

b) do /etc/lilo.conf pridat (aby vedel, ze nejaka sitovka eth1
existuje a ze se ma o ni zajimat) + spustit lilo :

append="ether=0,0,eth1"

c) nakonfigurovat parametry (u RedHat vytvorit soubor
/etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth1 podle prvni sitovky +
zmenit parametry).

> akorat netusim, kde rict, ze po rebootu chci aby se toto vse
> provedlo jako s puvodni sitovkou. predpokladam, ze dve operace
> insmod a ifconfig mi tuto vlastnost nezaruci.

Vyse uvedene kroky by IMHO mely zarucit, ze se modprobe (nikoliv
insmod) a ifconfig provedou automaticky po startu.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s