reset konsole

Karel Berkovec kber8678 na artax.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Leden 24 21:43:30 CET 2000

> echo -e '\033c' >/dev/ttyX
>
> pripadne
>
> printf "\033c" >/dev/ttyX

funguje to sice, ale bohuzel ne plne k me spokojenosti. Omlouvam se, ale
nepopsal jsem dostatecne: Problem byl v tom, ze se na konsoli nikdo
nemohl nalogovat, jelikoz se napr. ENTER se vypsal jako  ^M. Echo -e ...
zpusobilo, ze zcernala obrazovka, ale ^M zustalo ...
                                                               karel.