DHCP

Chaloupka Martin Martin.Chaloupka na merlin.cz
Úterý Leden 25 10:08:44 CET 2000

Zdravim,
mam dotaz ohledne rozdilu mezi pouzitim DHCP na
jadrech 2.0.xx a 2.2.xx. Pouzivam RH 5.2, pri instalaci
tam byl kernel 2.0.36. Sitovou kartu (3C59x detekoval)
system bez problemu, DHCP nabehlo. Stahl jsem si jadro
2.2.13, zkompiloval, pridal moduly a DHCP ... failed.
Bylo mi jednim kamaradem receno, ze pry se lisi
nastaveni nekterych sitovych configuracnich souboru.
(Je pravdou, ze pri shazovani systemu to u jadra
2.2.13 jeci neco ohledne router non exists nebo tak neco).
Nevite nekdo, kde co musim zmenit?

Dik moc, Martin Chaloupka

P.S. Schvalne jsem si stahl jadro 2.0.38, nainstaloval a sit
bezi, takze problem je asi opravdu v rozdilnem pristupu ke
konfiguraci v etc?