VMWARE a grafika

Jiri Novak bati na skodanet.cz
Úterý Leden 25 12:55:40 CET 2000

Frantisek Bocek wrote:

> Lubor Kult, PC-Datacode s.r.o. <kult na pc-datacode.cz> píše v diskusním
> příspěvku:Pine.LNX.3.96.1000123170921.28249A-100000 na pcdatacode.rychnov.cz...
> Resenim ma byt  VMTOOLS dostupne z www.vmware.com. Je to balik,
> jez se instaluje do Windows (tech, ktere provozujete uvnitr vmware) a
> obsahuje
>  mimo jine drivery pro grafiku.
> Moje zkusenost je vsak takova, ze to nefunguje - po kazdem restartu Win se
> objevi , ze"Ovladace nejsou korektne nainstalovany"
> ci neco podobeho a vzdy skoncim v tech 640x480/16 barev s nemoznosti
> [...]
hmmmm.. ja jsem vmtools nainstaloval, vcetne onoho zminovaneho radice
graf. karty a behalo to moc prima. ve fullscreenu byla grafika pomerne
solidne rychla.
Konfigurace - posledni VMWare (nepamatuji si presne verzi :/ ), RH 6.1cz
bez
jakychkoliv uprav, Matrox G200, Win95 OSR2
--
       Jiri Novak
Unix Systems & Networking