Ann: Netmeeting a linux ANO - ip_masq_h3231.o

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 25 13:02:11 CET 2000

> disketoveho

> Ja ho dostal (od georgetoftu :) Je to ale pro 2.0 jadra, pro 2.2 nevim
| na te 2.0 vam to tedy funguje bez problemu?

Ja ho zatim nerozjizdel, teprve se na to chystam

| co spoluprace s gatekeeperem?

nevim

| to co jste poslal zrejme nebylo cele, ze?

Mate pravdu, nepodival jsem se na konec, spatne se mi to rozbalilo (1,2kB,
tak jsem si rekl ze to konfera prezije). Ma to skoro 10 kB, takze kdo mate
zajem, muzu poslat gzip (2kB). Ozvete se mi na lukesh na k-net.cz

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications