Ladeni multithreadove aplikace

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Leden 25 13:42:10 CET 2000

> :-))))))) A ja proc jsou NTcka tak svizna. <offtopic>Jeste stesti ze
> maj NTcka zurnal: odlogovani uzivatele jim trva tak dlouho ze me to
> vetsinou prestane bavit a macknu reset</offtopic>.

  NTcka nemaji v knihovnach fork () vubec. Proto ma Cygwin svou vlastni,
  ale nevim, proc ji udelali tak pomalou. Oni sami (Cygnus) nedoporucuji
  jeji pouziti a doporucuji pouziti threadu (trema multiplatformnich
  pthreads).

  Ten fork v Cygwinu neni mimochodem tak straslivy - straslivy je exec.
  Mam prototyp multithreadoveho tcp/udp serveru a dokud nepoustim rychle
  externi procesy, tak ten fork neni tak strasny. Stejne jsem to ale prepsal
  s pthreads... (jsou i na Linuxu, jen nevim, jestli jsou tam
  implementovany clone () nebo LinuxThreads - ale zdrojak mi skoro bez
  #ifdefu bezi na obojim...)

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."