Ladeni multithreadove aplikace

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Leden 25 13:44:09 CET 2000

On Tue, Jan 25, 2000 at 01:05:22PM +0100, Michal Krause wrote:

> Osobne bych rad thready pouzival prave kvuli te lehkosti a snadnosti
> sdileni dat a podobne. Dobre, tak jsi me zase nalomil zpatky (sakrys,
> jsem pekne ovlivnitelny :), zkusim jeste jednou odladit ten stavajici
> program...

  To je prave ono - snadnost sdileni dat (a deskriptoru ;-)
  Zkuste prefixovat a timestampovat hlasky do logu a podle prefixu
  je tridit (kdyz jich bude moc). Nebo uvazte vic logu, ale prvni mi
  stacilo...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."