Problem s modemem (seriovym portem)

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Úterý Leden 25 14:19:58 CET 2000

Obsazeny interupt mne uz taky napadnul, takze jsem pro jistotu vypnul com2 a
modem jsem umistil misto nej - bohuzel se to chovalo uplne stejne ...
Neznam bohuzel zadny dalsi zpusob jak to debugovat :( Co to vlastne znamena,
kdyz tomu zarizeni pridelim irq0? Zda se, ze pokud mam irq0, tak modem
komunikuje v pohode (v minicomu) ... Ten vgetty s tim modemem na irq0
komunikuje taky dobre jen po prvni AT command (tzn. ATH0Z) ... na ten jeste
obdrzi odpoved okamzite, ale po odeslani ATI uz se na odpoved ceka dlouho a
nakonec to skonci tou chybovou hlaskou, kterou jsem pred tim poslal ...

Vaclav Bittmann (bittmanv na volny.cz) wrote:
: Pokud se jedna o upgrade MB, pak bych se podival na to, zda int9 neni
: povolen pro PnP a nesedi na nem nejaka integrovana periferie.

--
"mailto:chaky na foresta.cz","mailto:chaky na vs.inext.cz",2:421/450.55 na fidonet
 Michal Hucik, FORESTA SG a.s.           "http://goliash.inext.cz/~chaky/"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---