Multihead a Matrox? Případně jiné...

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Leden 25 14:27:39 CET 2000

   From: "Petr Novotny" <Petr.Novotny na antek.cz>
   Date: Tue, 25 Jan 2000 12:46:44 -0000

Zdravím,

   > Matrox G400 sama o sobe muze byt dualhead - tj. _jedna_ karta a
   > dva monitory.

samozřejmě to vím, G400 mne napadla jako první, ale mne zajímají praktické
zkušenosti, jestli to opravdu funguje. V dokumentaci k snapshotu XFree jsem
bohužel zatím nic nenašel. Pouze text, který je níže...

   > Vy myslite, ze jako budete mit vic karet ve stroji? To jako na vic
   > AGP sbernicich? 8-O

viz snapshot 3.9.17 a RELEASENOTES:

Some multi-head configurations are supported in this release, primarily with
multiple PCI/AGP cards.  However, this is an area that is still being worked
on, and we expect that the range of configurations for which it works well
will increase in future snapshots.  A configuration that is known to work
well in most cases is multiple (supported) Matrox cards.

Nevím, co bych k tomu ještě dodal.

   > Nebo kdy jste naposled videl PCI matroxku...

Včera jsem si vybíral jednu z Millenium, Millenium II, Mystique, G200, ...

Když už jsme u toho - narazil jsem i na kartu Matrox Productiva G100, která
pokud by byla podporována splňuje maximálně mé požadavky: je na PCI, mohou být
dvě v jednom počítači. Jedna umožňuje připojení až 4 monitorů. Prostě paráda.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz