pretaktovanie C366 (long)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Leden 25 14:58:33 CET 2000

Petr Novotny wrote:

> Jestli mluvime o stejnych procesorech (Intel PII, PIII, Celeron), pak
> je natvrdo v kremiku procesoru, a deska mu do toho nema co kecat.

problem je v tom ze ten kremik je na doske a ta doska ma jeden pin a podla toho
jak je zapojeni podla toho sa urcuje nasobitel :)

dokonca niektore dosky tento pin ignoruju a tie sa daju lahucko pretaktovavat.

--
Karbonizujte koksohydráty, aktivujte granuláty a ohřejte mi párek.

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-