pretaktovanie C366 (long)

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Leden 25 15:14:52 CET 2000

> U Intela nejde zmenit VUBEC.

Me to jde (dolu). A mam INTELa.

> 366 by mela zvladnout 100. 75 je uz pretaktovavani PCI; i kdyz
> tedy 37.5 vetsina PCI jeste ustoji. (Vys maji problemy hlavne IDE
> disky.)

Zalezi na kusu. Me nedavno proslo rukama 9 ks C366. U dvou jsem
zkousel pretaktovani - oba se chytily na 75, zadny na 100. Doma mam
C433, ktery slape az do 82, ale uz ne na 90 MHz.
A disky (3x Seagate) zvladaji PCI na 41 - v UDMA.

> On umi Celeron bezet s PC66 pametmi? Asi jen v nekterych
> deskach...

Ve vsech (normalnich).

> U AGP vetsinou jde nastavit delitel na 2/3. Zasadne bych grafiku
> NEPRETAKTOVAVAL za strany sbernice. Je to mnohem drazsi
> nez procesor. AGP pretaktovani vetsinou neustoji.

Bohuzel maloktera deska nepretaktuje AGP, kdyz se zvedne zakladni
takt.

> Pokud se vyskytne poruseni dat na disku, je treba jit s frekvenci
> dolu. Snizovani PIO mode je nanic.

Snizeni PIO pomuze.

> To je kravina. Pokud to neni stabilni pri zatezi (rc5 klient treba :-),
> pak to neni stabilni vubec, co se me tyce. Stroj, ktery ma 700MHz,
> ale nesmi se na nem nic spustit, je dobry tak nejvys do vitriny.

Ja nemluvim o tom, jestli je nebo neni stabilni pri zatezi.
Samozrejme muzeme jit az na cca 60 - 70 stupnu a nemelo by se nic
stat. Jde o to, ze _kazdy_ stroj ma prostoje a diky nim se mu muze
odlehcit. IMHO je zbytecne prehrivat CPU za kazdou cenu, kdyz to neni
nutne.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s