Par zacatecnickych dotazu

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Úterý Leden 25 16:46:54 CET 2000

Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz> wrote:
 : On Tue, 25 Jan 2000, Zdenek Bohm wrote:

 :> - pustim KDE, pomoci Ctrl-Alt-F2 se prepnu na druhou konzoli, ktera zobrazi
 :> vyzvu k prihlaseni, prihlasim se do textove konzole. Kdyz chci prepnout zpet
 :> na prvni konzoli s KDE, misto GUI se mi zobrazi textova obrazovka (jako po
 :> ukonceni X), dole blika kurzor, ale neni tam prompt. Cokoliv tam napisu a
 :> potvrdim ENTEREM, tak se nestane nic, tzn. ani se nevypise zadny error. Kdyz
 :> prepnu zpatky na druhou konzoli a chci spustit X, hlasi to nejaky Fatal
 :> Error.
 :>

 : Prepnuti do X window je pres ALT+F7 (defaultne).

 :> - existuje nejaky prohlizec na *.dvi, *.pdf  pro textovou konzoli?, nebo
 :> jenom Xdvi a Xpdf?
 :>

 : Moc nechapu. K cemu si prohlizet GRAFICKY obrazek bez grafickeho
 : prostredi? Snad je neco pod SVGA, ale silne pochybuju.

Napriklad to nezatazuje natolko pocitac, na konzole sa pracuje prijemnejsie,
mozem napr na jednej console editovat text, na druhej pustat latex a na
tretej si to prezerat - prepinanie je o dost rychlejsie ako pod X a
navyse vsetko ide vo fullscreen mode, teda si nekazim oci.

ale aby som odpovedal na povodnu otazku:
ja pouzivam dvisvga (tmview), a celkom mi staci (chyba anpr. antialiasing
ale bez toho sa da zit).
pdf by sa dal pozerat ghostscriptom (s ovladacom lvga256 alebo vgalib), ale
neda sa to ovladat.

 : Mate nejaky prohlizec *.pdf, ktery by fungoval pod MS-DOSem? :)

hmm.. ghostscript? :-)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |