Ladeni multithreadove aplikace

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Úterý Leden 25 17:59:37 CET 2000

>    To ja take ne ... ale obcas je dobre naucit se chyby hledat bez
> debuggeru, pouze premyslenim o programu a sikovne vymyslenymi testy.
> Mne to naucilo nekolik let programovani veci, na ktere se debugger
> z principu neda pouzit :)

	Mohu-li citovat jednoho pana Profesora od nas z IVT, pak ten tvrdi, ze
debugger je jedna z nejhorsich veci, ktera programatory potkala, ostatne
vsichni pokud nam aplikace spadne, pak vezmeme coredump nebo to
krokujeme znovu a hledame chybu misto toho, abychom se podivali na
source a po nekolika minutach (hodinach) rekli, tohle je blbost a chybu
odstranili, je to castecne otazka zvyku, schopnosti a jak ja rikam
programatorskeho umu odhalovat vlastni nesmysly jinak nez debuggerem.

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz