Dobre konfigurovatelny a funkcni klient ?

Vladimir Fux fux na infoline.cz
Úterý Leden 25 19:17:09 CET 2000

Dobry vecer!

Omlouvam se vsem, kterym to pripada jako prkotina,
ale asi mam slabsi nervy. Marne se tady snazim dat dohromady
sendmail tak, aby mi spravne chodila posta pro uzivatele ve
virtualni domene (domenach). (Vsechny maji stejnou IP adresu)

Puvodne to chodilo, ale po ruznych reinstalacich a upgradech
doslo k tomu, ze uz nemam oblibeny program mailcf, kterym jsem
vzdycky prechroustal textove konfiguraky, restartnul sendmail a bylo.

Ted tam mam nejaky dialogovy mailconf, a toho se bojim : o(

Prolezl jsem Satrapu, Koupil si LDP, ale  moudrej z toho nejsem.
Anglicky umim pendrek, takze bych docela uvital neco, k cemu je
dostupna ceska dokumentace.

Proti dialogovym konfigurakum se nebranim, ale kdyz jsem si zkusil
precist napovedu, tak jsem zjistil, ze moc nevim, co dal, a hlavne
se v ni pocitalo s tim, ze kazda domena ma vlastni IP adresu

Poradite mi nejakeho dobreho postovniho klienta, ktery by
zvladal administraci kolem posty, umoznil dorucovani ruznym
uzivatelum v ruznych domenach, a nedohanel slabsi jedince
k sebevrazdam?

Diky za nadeji
Vladimir