Dobre konfigurovatelny a funkcni klient ?

Vladimir Fux fux na infoline.cz
Úterý Leden 25 19:39:08 CET 2000

> Hm. Tak nejvys si najit neco o sendmailu na skolickach... :-(
Zkusim

> sendmail je postak, ne klient :-) Beru to tak, ze chcete postaka...

Ano, to nebyl preklep, to bylo psane prereknuti : o) chci postaka..

> qmail, PostFix, sendmail

> Ke qmailu lze pouzit vpopmail ci jak se to jmenuje - je to kompletni
> sada skriptu pro vytvareni a sadu virtualnich domen a uzivatelu v
> nich (a skaluje se to dobre)... K ostatnim nevim.
>
> Ovsem predstava, ze se neco konfiguruje snadno (rozumej, aniz
> byste se musel ucit, jak program funguje), mi prijde nebezpecna. A
> o malocem je toho v cestine dost...

Proti uceni nic nemam, puvodniho sendmaila jsem taky zlomil,
Ale kdyz neni z ceho..... :-( Prekvapilo mne, ze LDP pres svuj rozsah
se sendmailu venuje pouze v ramci vlastni domeny, a virtualy nejak
nechava stranou. Pritom se mi zda, ze problem nedostatku IP adres
zacina pomalu tlacit....

Vladimir